Surfing the sweet life down under


Tell everyone you know
september 21, 2010, 1:04 pm
Filed under: Our everyday, Pictures, Quotes

Shit for  noen bloggere vi er, dere. Her hagler det innlegg! Men vi har faktisk en unnskyldning denne gangen også; skolen. Vi som trodde vi kom til å surfe igjennom dette året.. Vel. Vi gjør vel kanskje ikke det likevel. Sist uke hadde Sanna og undertegnede fire innleveringer, denne uka har vi en test, innspilling av tv-oppgave og fotoshoot. Western og Formoe har intet mindre enn eksamen i kinesisk om to dager. Den siste uka har dem ikke gjort annet enn å nerda på biblioteket. Jentene sine det!

Ellers har vi hatt inspeksjon i dag, noe som skjer hver tredje måned hvor de vi leier av kommer og sjekket kåken. Jeg mener villaen. Så i går var det frem med skurefilla, vindusnalen og vaskehandskene. Så da huset skinte som det aldri har skint (skint? skunnet? haha) før, feiret Sanna det med å kaste bananskall rundt på kjøkkenet. Må jo bare være glad i den jenta der!

Men vi har jo ikke ligget på latsiden når det kommer til herlige sitater heller må dere tro! Langt ifra. Jeg har måtte skrive på alt jeg har.. Let’s go!

Western takler som kjent ikke smådyr. Spesielt ikke de som flyr. Type flue. Derimot de med finne i havet..
Western: Haier, de er i alle fall beregnelige!
Jeg vet ikke helt jeg, fru blom..

Sanna: Hva gjør jeg nå?!
Western: Du kjører bil.

Western til Formoe: Fikk du smørt deg bak?

Vi snakker om hvor digg det er med folk som har dårlig ånde..
Formoe: Jeg hadde en bekjent jeg, som hadde en ånde som en
kustall.
Eller som vi andre pleier å kalle fjøs..

Det er snakk om en flaske vin.
Formoe: Hølja og hølja, jeg tok den under middagen og den varte i alle fall i en halvtime!

En kompis har blitt pappa. Formoe prøver å spørre om hvem som er moren til ungen. Slik gikk det.
Formoe: Hvor er det dem fant den ungen her?

Western og Formoe snakker om at de er «the foreign people» i alle klassene sine.
Western: De ser sikkert på oss som vi så på asylsøkerne på barneskolen!

På senga mi henger morgenkåpa mi, noe ikke Formoe har sett. Før nå.
Formoe: Har du med deg
nattkåpe?!

Det er usedvanlig mange nordmenn her nede som kommer fra Lillehammer-Hamar-Moelv-området.
Sanna prøver å forklare på en pen måte: Alle har seriøst trøkt seg inn i hølet hennes.

Sanna: Hedda, gidder du å gi meg vinen min. Det er sånn bag in a box…

Vi er på restaurant. Sanna skal prøve å si at hun og Formoe skal dele en rett.
Sanna: We’ll chair one.

Av en eller annen grunn snakker vi om å ha kokkosnøtter på puppene..
Sanna: Sånn som Adam og Eva?

Western sitter og forteller om den gangen hun gikk på en INDISK restaurant og bestilte KINESISK (historien ender me at kjøkkensjefen måtte komme og fortelle henne at de dessverre ikke hadde kinesisk mat. Ikke tro at hun skjønte det da heller..).
Formoe: Apropos pølse på Narvesen..

Si nerd:

Neeeeeeeerd!

T ♡

6 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Og nei, jeg har IKKE hemorider! Det var ryggen som skulle smøres..

Kommentar av Cathrine

HAHAHA, kustall! Jeg dør.. Skal SÅ begynne å si det.

Kommentar av Monica

Endelig nytt innlegg! Gratulerer :) Neida, virker som om dere har det bra tross alt skolearbeidet. Lykke til med eksamen i kinesisk jenter!

Kommentar av Heidi Urstad

Jeg ELSKER dere!! Hahaha…

Kommentar av Stine Helén

JA!! SHIT for noen bloggere dere er…..

Kommentar av Heidi

Ja her er det virkelig liv!

Kommentar av Mats




Legg igjen en kommentar

