Surfing the sweet life down under


This has gotta be the good life
november 16, 2010, 6:04 am
Filed under: Our everyday, Pictures

Og der satt vi nok en ny bloggerekord. Nesten to måneder uten. Det er bare å beklage. Tar det ikke på min kappe, men, beklage kan jeg jo likevel. Vel. Det er bare å innrømme med en gang at vi ikke er noen bloggere. I alle fall på denne bloggen. På denne bloggen derimot, skjer det litt av hvert. Innimellom. Vi koser oss rett og slett for mye til å være skrive om det. Burde i grunn ha gjort det hver dag, så vi hadde husket alt vi har gjort i løpet av året, men neeida. Tar det i morgen, som Western ville sagt!

Uansett. I går fikk Formoe og Western sommerferie (et kort hurra for dem). Sanna og jeg derimot, har fortsatt litt foto å gjøre, men skal klare å fikse oss ferie innen uka er omme, og det er jaggu på tide, for sjekk værmeldinga:

Griner ikke på nesa av den! Eneste er at det kanskje kan bli litt for varmt…. Hører forresten at det snør hjemme. Brr!

Både Formoe og jeg har hatt Norgesbesøk siden sist. Formoe av Linn, tidenes alias-spiller, og jeg av Monica, Monika og Vanja. På et tidspunkt var vi følgende i huset: Cathrine, Kathrine Cathrine, Monica, Monika, Linn, Linn, Tine, Trine. Lett å huske navn i alle fall! I dag kommer enda et Norgesbesøk, som mest sannsynlig får hetesjokk når han lander. Jeg gleder meg allerede. Har bedt om pulverpadder. NAM. Ellers har vi fått to naboklager (merk dere at undertegnede ikke var tilstede på noen av festene), så naboene våre elsker oss om dagen. Sånt er kos! Så nå har vi stengt partyhuset for året. Regner jo med at et nytt år bringer nye muligheter og blanke ark, så da er vi tilbake på right track igjen.

To uker til i Perth, og vips er vi på en seilbåt på Whitsundays og plasker med delfinene. Sa jeg at livet er fantastisk?

T ♡

 

Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

